VASKE BILEN ER GOD TRENING!

Idag måtte det gjøres.. støvsuge og vaske prinsessa mi (les; bilen). Jeg er perfeksjonist når det kommer til bilen min! Den må være strøken til enhver tid. Jeg takler bare ikke skitt og rot der. Så da tenkte jeg at det ville være en grei start på dagen; å vaske bilen er faktisk god trening! https://kreativtrening.blogg.no/ <– Her finner du tips på hvordan du kan være mer kreativ i forhold til trening. Det finnes mye annet man kan gjøre for å få bevege kroppen enn de vanlige turene etter veien, eller i skogen. Eller på mølla. 

 

  

Da var jeg igang. Endelig ren bil.

 


                                    
Wax on – Wax off! 

Man får trent armene med å ta hele shiningen av bilen selv, istedenfor å velge lettvinte løsninger som vaskehaller. Dessuten sparer man penger. 2 fluer i en smekk!

Greit nok, bilen skinner mer etter å ha vært i vaskehallen, men DU skinner mer etter å ha trent kroppen din.

 

                                                                Sånn, ferdig! Pen og ren:-)

 

                        Ønsker alle en strålende lørdagskveld videre! 

                                                                      

4 kommentarer

Siste innlegg