FROKOST SMOOTHIE, DEL 2

Her har jeg laget en enkel smoothie som smaker fantastisk – og gir deg en god dose vitaminer, antioksidanter og proteiner. Noe sukker vil du få i deg pga juicen, men det er lov:-)

 ♥ 2 dl eplejuice (eller annen juice. Velg helst en juice med mindre sukker)

 ♥ 1 – 1,5 dl youhurt naturell.

 ♥ Frosne bær (her pøser jeg på etter øyemål. Prøv deg frem!)

 ♥ Jeg brukte bringebær og blåbær fra KIWI i denne smoothien.

 ♥ Bland alt i en blender. Voilà! 

                                                                                      

Prøv dere frem med ulike ingredienser. Jeg bruker som regel en håndfull  VALNØTTER også i, men jeg var dessverre fri denne gangen. Valnøtter gir mye av de sunne fettsyrene, Omega 3. Ellers kan dere  ha i akkurat hva dere måtte ønske; dette var bare et eksempel på hva man kan lage. Har du avokado så pøs på. Avokado er kjempesunt! Det er bare fantasien som setter en stopper for hva man kan ha i smoothien.                                                     

23 kommentarer

Siste innlegg