PITSTOP PÅ PEPPES

Det ble en liten tur på Peppes igår. Det er skikkelig koselig der:) Tenkte jeg skulle slå til med en sunn rett… men det var ærlig talt bortkastede penger. Salaten smakte gress. Kjære Peppes – dette var for dårlig. Vel fant jeg noen søte&gode cherry tomater innimellom de grønne bladene, men det var lite å bli mett av. 


  

 

Joda, stroppen henger ut.. men man trenger ikke være perfekt kledd til enhver tid, eller hur – haha:) Den salaten der kan jeg fortelle dere; den var virkelig ikke god.. Og den halve pizzaen jeg kjøpte? Ikke mange biffbitene og oppdrive der. Nei, denne retten kommer jeg nok ikke til å kjøpe igjen. Om jeg ikke er på en ekstrem slankediett vel og merke.. da vil den funke utmerket. 

 

  

 

De har veldig fin innredning på Peppes – om ikke annet. Lampen på bildet over er skikkelig kul. Har lyst på slike🙂 De har dessuten mange andre lamper, stoler og bord som jeg mer enn gjerne hadde innredet med her hjemme. Så de som sto for innredningen på denne restauranten – har gjort en meget bra jobb *thumbs up!*

Btw, sjekk pizzaen..

Jeg kommer nok til å kjøpe en av de andre pizzafavorittene mine neste gang jeg skal på Peppes. For dette var ikke verdt pengene dessverre. Men for all del; det er bare min personlige mening. Noen andre som har smakt denne retten? 

Ønsker dere en fin torsdag alle sammen:) Klem, Ann-Kristin 

2 kommentarer
    1. Nei, den har jeg ikke smakt. Frister ikke, heller, etter din tilbakemelding. Så synd at du ikke fikk en god salat. La dem vite det, så kan de forbedre seg….. Morsomt bilde av salatspisingen, forresten! ;D Fin ettermiddag til deg.

    2. Jeg er nødt til å anbefale deg Cæsar salaten fra Peppes, og Chicken Bacon Avocado Sandwitch. Sunne, mettende og fantastiske retter! 🙂

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg