HAR DU PRØVD BABYLISS TWIST SECRET?

Har du prøvd Babyliss Twist Secret? Jeg kjøpte den når jeg var innom Elkjøp forrige helg. Har ikke eksperimentert så mye ennå – men nok til at jeg kan vise dere hvordan den fungerer.

 

 

 

                            
 

 

Det er en klar fordel om du har litt lengde på håret når du skal bruke denne. Jeg har foreløpig bare skuldelangt hår og kommer nok til å bruke den mer når håret blir lengre. Håret som er avbildet over er bestilt fra ebay og er ikke mitt orginale hår. Jeg har bestilt fra ebay flere ganger og er veldig fornøyd:) Det er en vanlig klipe med hår. Du setter ditt eget hår opp i hestehale og setter løshåret på. Ebay har hår fra flere leverandører – og i flere farger. Alt fra rosa til blått. Håret som er avbildet ble litt for lyst for meg som er brunette (trodde det var mer brunt i det), så jeg bruker det til å øve meg med Babyliss`en. Genialt! Du kan bestille Babyliss Twist Secret HER.

                            

 

Slik ser håret ut når det er på. Jeg anbefaler det virkelig om du liker løshår. Det er fluffy og fint – kan børstes og er slitesterkt. Anbefales! 

7 kommentarer
    1. Den nederste der har jeg (har den første modellen av denne), eneste tangen som klarer å lage krøller som faktisk holder i håret mitt =)

    2. eg har den nederste.. å den er ikke så god som den vises på reklamen.. Må bare bruke 1cm med hår hver gang, å da tar det jo en evighet. Hvertfall når man har tykt hår.. så er ikke fornøyd med den der

    3. Jeg har prøvd den nederste, og liker den veldig godt. 🙂 Jeg har langt, tjukt hår og derfor tar det en evighet. Tror kanskje jeg brukte rundt to timer første gang jeg brukte den, men krøller ble det likevel. 😀

    4. Hadde den “gamle” moddelen da jeg var liten. Likte den kjempe godt og syntes den var morsom, nå tror jeg kanskje jeg er litt for “stor” for sånne ting 🙂
      Ha en fin Lørdag <3

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg