BLOOMINGVILLE

Ja, jeg gjør det. I den forbindelse er tiden inne for å oppdatere min Bloomingville interesse. Samt vise dere noe fra svenske Rebecca Stella. Hun designer bl.a fantastiske kjoler..(om du liker tettsittende kjoler). Men først et lite utvalg fra mitt favorittdesign BLOOMINGVILLE.

 

 

Jeg har en forkjærlighet for lampene som er avbildet over. Spesielt taklampene. 

 

 

Et smil er den fineste sminken en kvinne kan bruke – sa Marilyn Monroe engang. Jeg er enig. 

 

 

Det her designet er utrolig fint da:)

 

 

Her er en utgave av taklampen jeg nevnte tidligere. Lekker! Flotte oppbevaringskurver, ikke sant?

 

 

Rye med påskriften “What makes you happy” bør være i ethvert hjem:) Kjempesøt melkemugge.
Elsker tekanner og mugger i forskjellige størrelser og fasonger. 

 

Livet har lært meg at det er viktig å sette pris på de små ting. Duftputer på bildet til høyre. 

 

 

Mumitrollet går aldri av moten! Det føler generasjon etter generasjon. Disse krusene er søte:)

 

BLOOMINGVILLE FØRER PRODUKTER AV DESIGNEREN “PAOL PAVA”.

Dette er et design jeg var skeptisk til ved første øyekast – men nå elsker jeg det særpreget som designeren bruker på sine kopper, glass, fat etc. Under finner du et lite utvalg fra Paol Pava. 

 
 
 
 

Det var det jeg hadde fra Bloomingville i denne omgang:)

FORRESTEN, JEG FANT DISSE STØVLETTENE PÅ NETTET IGÅR. HVA SYNES DU?

 

Om du er interessert i klesdesign – så klikk deg en tur inn HER. Rebecca Stella er en svensk designer som designer festkjoler og dessuten har gitt ut sin egen sminkekolleksjon. Under her er det avbildet et par ting fra kolleksjonen hennes. 

 

 

#Bloomingville #interiør #interior #sminke #løsvipper #rebeccastella #paolpava #design #klesdesign #interiordesign #interiørdesign

8 kommentarer

Siste innlegg