// 14 TING DU IKKE VISSTE OM MEG

1. Hvorfor opprettet du blogg?

Godt spørsmål. Jeg skulle ALDRI begynne å blogge. Så feil man kan ta. Jeg begynte å vurdere blogging etter jeg gikk ned i vekt og fikk et sunnere og bedre liv. Helsen ble fantastisk mye bedre og jeg kjente et behov for å dele mine erfaringer med mennesker i samme situasjon som jeg var i. 

2. Hvor gammel er du hvis du ikke visste din alder?

29!

3. Vil du huske hva du gjorde i går om 5 år? Hva med dagen før det? Eller dagen før det?

haha, nei.. jeg husker såvidt idag hva jeg gjorde igår. 

4. Favorittserie?

Akkurat nå er det Vampire Diaries på HBO. Venter på at Mindhunter på Netflix skal komme med sesong 2. 

5. Hva konkret ønsker du å endre på og hvordan skal du gjøre det?

Jeg ønsker for n`te gang å kutte ned på sukkerinntaket. Hvordan jeg skal gjøre det vil jeg oppdatere dere om i fremtidige blogginnlegg. Det er bare å følge med på fortsettelsen! 

6. Hva liker du best ved deg selv? Hva liker du minst?

Det jeg liker best ved meg selv er at jeg alltid har hatt lett for å bli kjent med nye mennesker. 

Det jeg liker minst er at jeg er høysensitiv. Gjennom barneårene mine så var det ting som gjorde at jeg utviklet en helt egen evne til å analysere menneskene rundt meg – for å ta et eksempel: forsøker du å lyve til meg så vil jeg garantert avsløre deg i løpet av kort tid. Intuisjonen og magefølelsen min stemmer alltid. Uten unntak.

7. Heisen stopper. Du deler den med hvem?

Christine Khot. 

8. Hvilken låt ligger øverst på spillelisten din av de 25 mest spilte på ITunes? Hva hører du ellers på?

Øverst ligger Summer air m/ ItaloBrothers. Jeg hører på alt fra Linnea Dale, Alan Walker, Halsey, ISÀK, Khalid, HIM, osv. I det siste har det blitt en del Five Finger Death Punch. 

9. Drømmebyen?

Los Angeles eller Las Vegas. Og London selvsagt. 

10. Foretrekker du å ringe eller skrive mld?

I sterk motsetning til hvordan jeg var når jeg var yngre så liker jeg virkelig ikke å i tlf. Jeg har alltid foretrukket å uttrykke meg via å skrive, selv om jeg skravlet fryktelig mye i tlf når jeg var tenåring.

11. Foretrekker du havet eller svømmebasseng? 

Jeg elsker havet, men foretrekker å bade i basseng. 

12, Danser du i bilen?

haha, nei jeg danser ikke. Men synger gjør jeg absolutt.

13. Når jeg blir seks og seksti..

Reiser jeg rundt i verden og gjør alt jeg ikke gjorde da jeg var yngre. 

 

/Ann-Kristin 

1 kommentar

Siste innlegg