REN ANSIKTSHUD UTEN KJEMISKE MIDLER

Du trener. Så enkelt er det. Jo mer du svetter – jo mer får du renset huden innenfra og ut. Ingen ansiktsmasker, rensemidler eller andre behandlinger kan gjøre huden din vakrere enn at du rett og slett svetter ut ulumskheter fra innsiden og ut gjennom porene i ansiktshuden. 

Når jeg begynte å trene for noen år siden så merket jeg ikke forandringene med det samme. Det tok noen måneder med aktiv trening og mye svette før jeg la merke til at de sorte prikkene på nesen var borte. Etterhvert skjønte jeg at trening hjalp til å gi meg ren hud fordi eg svetter bort uren hud. Yes, just like that! 

Bare prøv å se deg i speilet etter ei hard treningsøkt og etter du har vært i dusjen – da vil du se at huden din stråler. Og det uten bruk av noen former for kjemiske hjelpemidler. Du vil dessuten føle deg mye friskere og renere etter trening, når du vet at huden din er renset for skitt og annet som måtte ha lagt seg i porene – og da ikke bare renset på overflaten som de fleste kjemiske ansiktsbehandlinger bidrar til. Du kan faktisk få huden din til å se 10 år yngre ut med svært enkle grep som ikke koster noenting. 

Det var en liten oppdatering fra meg før jeg suser videre!

/Ann-Kristin

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg