11 FUN FACTS

Jeg datt innom Glenn Henriksen sin blogg her en dag og fikk lyst til å skrive noen fun facts om meg selv. So here we go.

 

1. Jeg kjøper ny negllakk hele tiden. Men jeg har aldri lakken på lenger enn 5 min. Jeg har sjelden tålmodighet til å vente til den blir tørr, og fjerner den som regel før jeg er ferdig med alle neglene.H

2. Hvitløksånde gir meg brekninger. Takler ikke å ha mennesker med hvitløksånde i nærheten. 

3. Ble fri for stemme etter jeg var på Idol audition. Dagen etter var stemmen helt bor

4. Min første mobil kostet 1 kr. Det var en Motorola med en irriterende klikkende tastelyd. Jeg ble så glad hver gang det var en liten konvolutt oppe i hjlørnet på mobilen – da hadde jeg mottatt en sms. Jeg slo aldri av det høylytte varslet for innkommende sms, og holdt foreldrene mine våken om nettene.  

5. Når jeg var liten så ønsket jeg at jeg hadde vinger og kunne fly. 

6. Jeg og min beste venninne på ungdomsskolen lagde et helt eget skriftspråk i koder (tegn), sånn at vi kunne skrive lapper tell hverandre uten at andre skjønte hva som sto der. 

7. Den samme venninnen min og jeg elsket å danse sving. 

8. Vi ble fortalt at nordlyset kom ned og tok oss om vi vinket til det med et hvitt flagg. Når jeg var liten så var nordlyset helt hvitt. 

9. Spydde som en gris etter jeg tok karusellen “Super Walz”. 

10. Jeg og en annen venninne reiste med tog til Sør-Sverige når vi var 17 år, noe som tok et døgn. Jeg glemte vesken min med flere tusen kroner inne på toalettet på toget og ble helt fra meg når jeg oppdaget det litt senere. At det finnes engler i verden er det ikke tvil om. Utenfor toalettet sto det nemlig en dame med vesken min rundt halsen. Hun sto der og ventet. På meg. Jeg har aldri glemt henne. 

11. Jeg hadde flere brevvenner når jeg var i barneskolealder. Elsket å skrive brev. Skrev lett 5 – 10 tettskrevne A4 sider. 

/Ann-Kristin

0 kommentarer

Siste innlegg