10 KJAPPE

Hei! Så utrolig koselig at akkurat du er innom bloggen min idag! Her er 10 kjappe fra meg.

 

♥  Jeg har vært fraværende fra bloggen i over 1 år. Det har sine naturlige forklaringer som jeg vil fortelle om på et senere tidspunkt.

♥ Bloggen har vært oppe til vurdering; om jeg i det hele tatt skulle orke å blogge videre. Er det verdt det? Ja, selvfølgelig! Om jeg skulle slette denne bloggen og lage meg en helt ny med ny tittel? Nei, det blir for mye styr. Velger å beholde min gamle blogg. Det vil derimot komme mer på bloggen enn kun kosthold & trening.

♥ Treningen og kostholdet forøvrig trenger seg en skikkelig boost før jeg i det hele tatt vil vurdere å skrive om det temaet igjen. Imellomtiden vil det bli blogget om andre viktige og interessante temaer.

♥ Jeg er samfunnsengasjert. Dette er et engasjement som har kommet med alderen.

♥ Det vil komme ulike temaer på bloggen som er nært knyttet til samfunnet. Det er viktig at vi som borgere kan diskutere oss imellom uten at det blir dårlig stemning. Respekt er noe som forlanges i kommentarfeltet.

♥ Har alltid elsket å skrive. Noen blir født med ski på bena, andre blir født med penn i hånd. Skrivingen er mitt “safety card”. Faller alltid tilbake på det om livet butter imot og ting føles vanskelig. Jeg er vel det man kaller en forfatterspire. Eller journalist. Låtskriver? Kanskje noe midt imellom.

♥ Å synge i band var min største drøm.

♥ Har prøvd å lage melodier til låtene mine, men det funker bare ikke. Jeg får det seriøst ikke til. Nei, jeg mangler hverken musikkforståelse eller rytme – heller tvert imot. Men å lage melodier til egne låter? Nope. Hvorfor det er slik aner jeg ikke. Jeg ble iallefall svært overrasket når jeg oppdaget hvor vanskelig det faktisk er å lage en melodi.

♥ Selv om jeg ikke er like ung som mange av bloggerne her inne, så har jeg ikke gitt opp håpet om å kunne leve at det jeg elsker å gjøre. Skrive! Om det derimot skulle dukke opp en mulighet for å utvikle min lidenskap for sang, så måtte jeg sannsynligvis hatt betenkningstid. Det er tross alt 25 år siden musikklæreren min ga uttrykk for at jeg hadde stort utviklingspotensiale.

♥ En svært viktig sak for meg er beskyttelse av regnskogen. Store deler av regnskogen blir daglig revet ned og dyrelivet ødelagt pga menneskets behov for dets ressurser. Dette er en sak jeg brenner for.

/Ann-Kristin 

 

0 kommentarer

Siste innlegg