INTERIØR INSPIRASJON STUE, ENTRE OG SOVEROM

Dette innlegget ble skrevet i april 2019. Siden den gang har inspirasjonen til helt nye fargekombinasjoner kommet snikende. Jeg vil publisere det i et nytt innlegg i nærmeste fremtid, så følg med:-) 

 

Siden det regner idag, så blir det tid til litt surfing på nettet. Jeg leter etter inspirasjonen jeg trenger for å komme i gang med oppussing. Det er forsåvidt noe jeg gjør hver vår. Pusser opp litt her og der. Det er så deilig med nye farger på veggene og bytte ut interiør jeg er gått lei. Med èn gang våren melder sin ankomst så klør jeg i fingrene etter å begynne med et nytt prosjekt. Når man bor i et hus som ikke er helt nytt, så er det alltid noe som må gjøres. Sånnsett tror jeg at jeg hadde kjedet meg i et splitter nytt hus der det ikke hadde vært noe for meg å henge fingrene i. 

Når jeg leter etter inspirasjon så er det i boligmagasiner og på nettet. Jeg har samlet noen bilder som gir et godt inntrykk av hvilken stil jeg liker og som jeg håper kan være til inspirasjon for dere. Det er jo så utrolig mye fint der ute. Her er et lite utvalg av det jeg kom over av interessant interiør idag. 

 

Siden min favorittfarge er mintgrønn, så falt jeg fullstendig for fargen på dette barnerommet. Nydelig farge. Sengen synes jeg blir i overkant høy og utrygg så lenge det ikke er noen form for beskyttelse mot fall. 

Måten teakmøblene bryter med det hvite er en innertier. Teak går aldri av moten og kommer tilbake med jevne mellomrom. Besteforeldrene mine hadde mye møblement av teak og det er like fint idag som da jeg var liten. Det er et ekstremt slitesterkt materiale. 

Her ble jeg usikker på om fargene på veggen/taket er helt lys grå eller en type hvit m/ gråtoner. Taket er muligens klassisk hvit. Skulle visst hva fargene heter. Synes de er skikkelig fine. Det mørke gulvet er prikken over i`en!  

Jeg får aldri nok av kakkelovner. De er et fantastisk smykke i huset. Og så gir de masse effektiv varme. 

 

0 kommentarer

Siste innlegg