PÅSKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Her kommer en liten runde med spørsmål og svar. Håper alle har en fin påske uansett hvor dere tilbringer påskedagene. 

 

💜 Hvem vil du aldri tilgi?

– Det er ikke noe jeg går og tenker på til vanlig, men det finnes de menneskene jeg aldri kommer til å tilgi. Selv om jeg idag innser at det er flere grunner til at noen mennesker er ondsinnede, så er ikke det grunn nok i seg selv til å tilgi. Spesielt gjelder dette ei som gikk i klassen min for mange år siden. Jeg ser heller ingen grunn til å beskytte henne eller de hun hang sammen med. En gang må du ta konsekvensen av handlingene dine, uansett hvor gammel du er. Karma strikes back, princess. 

💜 Hva angrer du på?

– At jeg ikke fulgte drømmen og startet mitt eget band. Samtidig er jeg glad for at det ikke ble slik. Musikkbransjen er knallhard og jeg tror ikke jeg hadde holdt ut særlig lenge. Å synge er en del av min identitet og skal være morsomt – ikke ødeleggende. 

💜 Hva ville du gjort annerledes?

– Bortsett fra det jeg skrev over, så er det igrunnen ingenting jeg ville gjort annerledes. 

💜 Er det noe du gjerne skulle sagt til noen men som du aldri fikk sagt? 

– Ja. Hadde mormor levd idag så skulle jeg fortalt henne hvor utrolig glad jeg er i henne og morfar (som er enkemann), og hvor stort savnet etter henne er. 

💜 Hvis du skulle flytte til et nytt sted – hvor ville det vært?

– Tja, si det. At det ville blitt lenger sør i landet er 100% sikkert. Jeg synes det er utrolig flott i området rundt Elverum og videre vestover. Hadde jeg vært ung idag så ville jeg bodd minst 1 år i Oslo. 

💜 Alle har et sted de har et spesielt forhold til. Hva er ditt?

– Jeg bodde i Tromsø i mange år og har utrolig mange gode minner derifra. Tiden jeg bodde der er fylt av gode venner og bekjentskaper og de minnene vi skapte sammen. Det var en fantastisk tid. Tromsø vil alltid være byen i mitt 🖤

💜 Hvis du fikk velge å være yngre enn du er nå for en dag, hvor gammel ville du vært? 

– 22 år. 

💜 Du får muligheten til å utdanne deg på nytt. Hva vil du bli?

– Lege. 

💜 La oss si at du vant 10 millioner. Hva er det første du ville gjort?

– Kjøpt en splitter ny Tesla! 

💜 Hvorfor Tesla?

– Først og fremst fordi jeg liker designet. Og så vil jeg gjerne gjøre mitt for å bidra til et bedre klima. I mine øyne er Nikola Tesla genious! Gleder meg til semiutgaven av Tesla blir levert i løpet av 2019. 

💜 Ditt forhold til biler foruten Tesla?

– Jeg elsker å kjøre bil. Det gir meg tid til refleksjon. Når jeg sitter bak rattet senker jeg skuldrene og lar tankene fly. Ellers er jeg opptatt av sikkerhet og god komfort. Kunne tenkt meg å kjøre bilcross. Det tror jeg kan gi et friskt adrenalin kick. 

💜 Biler du absolutt ikke liker?

– Saab, Citròen og Porche‼️

 

/Ann-Kristin 

0 kommentarer

Siste innlegg