FIFTY SHADES OG KREMKAKE!

Da var jeg hjemme igjen! Jeg regner med dere lurer fælt på hva jeg endte opp med? Brokkoli eller kremkake? (Neida, overskriften avslører ingenting ser jeg, haha) Uansett, jeg hadde min helt egen lille photoshoot rundt omkring på div butikker. (Betjeningen så rart på meg må nevnes..)

                                                       

 

Først en tur innom grønnsaksdisken. Brokkolien ser god nok ut den.. dessuten inneholder den en helt masse vitaminer og mineraler. Men… det hjelper så lite å vite at brokkolien er blant de sunneste grønnsakene vi har. Når det er kake man drømmer om! Jeg legger den tilbake og fortsetter mot Rema1000 sin lille kakedisk. Der jeg så overlegent gikk rett forbi kremkakene igår.

 

                                                      

 

                                                                                         Men! NEI!! De er utsolgt. Er det mulig? 

                                                       

 

Hva gjør jeg nå da? Det var kanskje ikke meningen at jeg skulle kjøpe kake idag. Jeg vet! Jeg drar på det lokale bakeriet.. de har garantert den kaken jeg er ute etter. Selvfølgelig har de det! 

 

                                                       

 

                                                                                                                                      

 

Jeg føler at det er noe usynlig som ikke helt vil at jeg skal spise den kaken! Bestemor, er det du som passer på meg fra den andre siden? Prøver du å fortelle meg at jeg ikke bør spise alle de kaloriene? Vel, jeg nekter å høre etter – så jeg kjører fra butikk til butikk til jeg til slutt finner det jeg er ute etter; VERDENS BESTE!! Og det ligger ikke bare i ordet; den ER faktisk verdens beste kake. 

 

                                                       

 

Det er lov å kose seg selv om man går ned i vekt. Det er ikke det ene kakestykket du spiser en sjelden gang du legger på deg av. Det er hva du velger å spise fra mandag – fredag. Om du spiser litt sjokolade, kake eller potetgull hver dag, så vil du gå opp i vekt. Viktigheten av å unne seg litt godbiter i helgene – er undervurdert. Uansett.. på slutten av min handlerunde så datt jeg over denne filmen;

                                                     

 

Har ikke rukket å se den ennå, så idag – på Halloween – blir det Fifty Shades Of Grey og kremkake på meg! Nå sier jeg ikke at det er greit å unne seg kake hver helg. Det er ikke greit – med tanke på at det er store mengder raffinerte karbohydrater i kaker, noe som vil gjøre ditt blodsukkeret ustabilt. Men en helg nå og da er det absolutt lov å spise litt av disse godbitene! 

Hordan feirer du Halloween?                                                                   

5 kommentarer

Siste innlegg