DEN FØLELSEN DU FÅR NÅR…

Den følelsen du får når kroppen atter engang spiller på lag med deg – og du virkelig føler at den er mottagelig for trening igjen. Den følelsen er ubeskrivelig deilig! Det er ren og pur LYKKE!! Det kan ikke beskrives på noen annen måte. Slik føltes det for meg ikveld når jeg var ute og gikk/jogget etter min vanlige rute. Helt fantastisk dere:)

For å oppdatere evnt nye lesere – så har jeg vært mer eller mindre syk av virus i 2 – 3 mnd. Treningen har vært fraværende og jeg begynte å miste troen på at jeg ville klare å komme meg tilbake. Kroppen sa stopp etter ei stund idag, men jeg klarte å trene lenger enn jeg har gjort på flere uker.

Er så takknemlig for at kroppen restitueres og at det kan se ut som det er lys i tunnelen likevel:) 

Ønsker dere en fantastisk kveld videre. Husk Spellemannsprisen!

/Ann-Kristin 

11 kommentarer

Siste innlegg