BUTIKKVANDRING

Tok meg en tur på butikksnoking idag! Ved nærmere ettertanke kalles det ikke shopping når man ikke handler noe, men bare ser og drømmer seg bort i alt det vakre butikkene har å tillby. Wannado-shopping? Uansett, jeg kom over et par ting jeg ønsker meg. Har bursdag i november.. runddag til og med. Kanskje det vil dukke opp en liten pakke til meg i anledning dagen? Om det ikke gjør det, er det likevel ikke det som er viktigst for meg. Det er å ha de jeg er glad i rundt meg. De som står meg nærmest. Det er lykken! Men over til bucketlisten min! 

Den her falt jeg for med det samme. Perfekt jobbantrekk! Problemet er bare at skjorten ikke finnes i min str. Litt irriterende slikt. Klær i litt større størrelser synes jeg er lite kreative og blir lett uformelige – og dermed kjedelig. Kjedene burde få designet tøffe og moderne klær til jenter og kvinner som ikke faller under kategorien slank, men som kanskje går under kategorien “en jente/kvinne med fyldige former”.

XL kvinner har da også et ønske om å ta seg bra ut, og det er ikke alltid det er like lett å gå ned i vekt – det kan være mange grunner for at vekten står på det tallet den gjør. Jenter, slutt å vær opptatt av hva badevekten viser; det viktigste er at DU føler deg komfortabel med DIN egen vekt! Slips kr 99,- Skjorte kr 249,- Cubus. 

Det her skjerfet er fantastisk mykt og deilig. Det har jeg bestemt meg for at jeg vil ha – om jeg så må kjøpe det selv. Det koster 399,- Litt i overkant av hva jeg tidligere har betalt for mine utallige skjerf, men det er verdt det. Et must! 

Til dere parfyme-elskere: Denne parfymen har en frisk og lett duft. Den er er ikke tung som mange andre parfymer, men virker oppkvikkende. Man blir glad når man lukter på denne:-) Et must for en jente/kvinne som liker friske og smekre dufter. Prisen er heller ikke avskrekkende. Du finner den på Cubus. 

Noe så lekkert som disse støvlettene skal du lete lenge etter. Iallefall om du liker denne type sko. De har et nydelig design, er sexy uten å være vulgær, rene og flotte linjer –  et must for alle sofistikerte kvinner. Ca kr 1800,-
 

8 kommentarer
    1. Merethe Susanne:

      hehe:-) det er jo så mye fint.. og nå nærmer det seg jul. Tenk på alt det flotte som kommer inn i butikkene, Merethe!;-) Det blir nok flere bilder fremover..

    2. Gleder meg veldig. Jeg er heldig at jeg jobber med “utstillingen” til senteret jeg jobber i, å da får jeg som regel forsyne meg med hva jeg vil, som jeg kan bruke. Kan dessverre ikke ta det med meg hjem da, men det demper litt den shoppelysten 😀

    3. Merethe Susanne:
      Det høres jo ut som den ultimate drømmen for de fleste jenter da:-) Å kunne velge og vrake i hva man måtte ønske. Da har det heller liten betydning om man kan ta det med seg hjem eller ikke;-) Men hva skjer med det etter du har brukt det? Det blir vel ikke kastet?:O

    4. Merethe Susanne:

      Ah, sånnsett. Jeg tenkte det var du som brukte klærne. At du jobbet i en eller annen butikk på senteret og derfor har slike fordeler. Jeg misforsto:-) Men likevel – bare det å kunne sette sammen ulike plagg osv, høres spennende ut.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg